Pechverhelping van vrachtwagens: frequent direct telefonisch contact om de binnenkomende storingen snel en efficiënt op te lossen door middel van telefonische support.
Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
* Inkomende telefoons, e-mails en faxen behandelen en verzenden. Telefoongesprekken aanemen en vragen van de klant en intern en extern tussenkomende partijen beantwoorden volgens vooraf bepaalde procedures.
* Aanvullende informatie verzamelen.
* Gegevens controleren op juistheid en volledigheid.
* Receptie & Diensten: technische ondersteuning bieden, werkplaats zoeken.
* De klant en alle betrokkenen op de hoogte houden.
* Klachtenafhandeling.
* Voor de bewaking en beheersing zorgen van de afspraken met de betrokken partijen:
- Wat betreft de service
- Wat betreft klachtenafhandeling etc.
- Over de servicevoorwaarden en overeenkomsten
* Verantwoordelijk voor de volledige behandeling en opvolging van alle contractgerelateerde problemen binnen de gestelde deadlines.
* Administratieve verwerking van alle relevante informatie (aanmaken, opvolgen en afsluiten van alle pechhulpdossiers)
* De vereiste informatie in het systeem invoeren.
* Uitgevoerde bewerkingen registreren.
* Verantwoordelijk voor de interne en externe opvolging van klantdossiers.
- Vloeiend communiceren in: Frans-Engels.
- PC-vaardigheden: kantoortoepassingen, Outlook.
- Bedrijfsspecifiek IT / telefoniesysteem.
- Effectief communiceren via de telefoon.
- Probleemanalyse en probleemoplossing.
- Klant- en resultaatgericht.
- Nauwkeurige en hoge werkstandaard.
- Multitasking & stressbestendig.
- Teamspeler.
- Voltijdse job (40 uur).
- Wisselende diensten van maandag t/m vrijdag (tussen 7u en 22u).
- Mooie verloning (2000 - 2500 bruto), aangevuld met maaltijdcheques.
- Je komt terecht in een aangenaam team.
Laura
011 36 12 20
kantoor.hasselt@careersquad.be